fredag 24 december 2010

God Jul!

Jovars, en riktigt god jul ute i stugorna! Själv så har man just öppnat alla julklappar med momm, moff, mamm, LiLLan, Lion, Skrållan och mobbo Gäddan och nu ska jag slappa, lösa sudoku som jag fick av papp, sticka, se på Hälsoresan, äta julgodis och kanske gå och lägga mig i tid.

Katterna är rätt nöjda som det är. ^^ De gömmer sig i påsar överallt så man blir riktigt förvirrad. Vilken påse man än försöker lyfta upp så sprattlar det till så kastar sig en skräckslagen Minou eller Cherie ut. xD Dumhuvuden...

Jag fick en kameraväska! =D Så nu slipper jag oroa mig för att kameran ska få en köldknäpp. Ja, kallt ja... FY SATAN VAD KALLT DET ÄR!! Nåja, man har druckit fem long drinks så man håller väl värmen aningen, men ändå!

Aaah, de é GÖTT me julafton! Årets jultomte var den hurtigaste någonsin, antagligen den sista också, antar jag, men man vet aldrig. Ingen i familjen tror på tomten nåmer och ÄNDÅ kommer han! D=

Menmenmen, julgodiset var det... >=3 Och en göttmos kopp kaffe.

Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar