torsdag 23 december 2010

DENN du bist, WAS du isst UND ihr wisst WAS es ist

Aaaaaaah, Rammstein! Oooh, the sickness! Oh, the sexuality! OOOOH, THE VIOLENCE!! Ooooh, the perversity!

Jag älskar det där fucking BANDET! De är såå jävla bra på att pricka rätt. Iaf på vansinnesmätaren... =3 Aaah...

"Denn du bist

Was du isst

Und ihr wisst

Was es ist"

- Mein Teil

~Rammstein

Jees, jees jees, idag var jag på stan och träffade Tååfe, men lyckades inte köpa några julklappar. Nänä, sörrö! För man kan inte handla på El Shaddai [eller hur fan det nu stavas] om man har bråttom... -.- Gosh, jag är ju verkligen ingen otrevlig människa, så jag står där och ler och nickar medan minuterna rinner förbi och hon bara står och pratar och fumlar i säker 45 minuter och ska hälsa och krama människor som kommer in. Sedan när hon ÄNTLIGEN är klar så visar det sig att hennes kortläsare är SÖNDER!! Så jag måste rusa till torget för att ta ut pengar, men då är jag så stressad så jag hetsar med maskinen så den får något cp-fel och vägrar ta emot mitt kort, så in rusar jag på Sittkoffs och drar ut pengar och sedan "Swosh" tillbaka och lååååååångsamt få tillbaka paketet.

Jag hann bara köpa presenter till syskonen på två timmar... Det sög...

Nåja, nu är jag hemma och ska strax sova antar jag eftersom mor min kräver att jag ska rensa skrivbordet och plocka på rummet imorgon. Antar att jag julen i ära gör som hon vill för en gångs skull... Men jag har en halsduk att sticka också... -.Ó

Well well, god jul på er om jag inte hinner skriva här nåmer före fredag! ^^

1 kommentar:

  1. Jag håller helt med! Rammstein är svåra att toppa när det gäller det mesta. Jag såg dom live i somras på Metaltown och det var häftigt! Marken gungade och pyrotekniken hettade i ansiktet. Se dom, om du inte redan gjort det :)

    (Och främligen som kommenterade heter förresten Olivia och brukar kika in här ibland! Haha)

    SvaraRadera