lördag 11 december 2010

"VAD FITTAN SER JAG UT SOM ABORT!?!??"

LiLLan hör fel: Långben: "Oj, Kalle, höhö, jag trodde du var en fisk!" Kalle: "VAD FITTAN SER JAG UT SOM ABORT!?!??"

AHAHAHAHHA! Voi voi voi, min lillasyster är något av ett cp, men jag älskar henne... ^^ Det är kul att se på Disneys julfilmer med familjen. "Titta hit, smaskigt, gott, sockersött och väldigt flott!" Aaah, minnen.

Jag har alla tre katterna i sängen, har stickat snart en meter på tre dagar, Tååfe har en ny julöverraskning till oss den 22:a, ska ha utgång med Helvetesstenen på fredag, jag ska träffa Uttern efter nyår och imorgon ska jag njuta av vintern. Känns som om jag har lyckats uppnå någon form av harmoni igen.

Jag är så glad att jag mår så bra, så bara det får mig att må ännu bättre. =) Kanske jag slipper smärta och lidande genom vårvintern också... ^^

Jag är trött, men mycket glad och jag är värdelös på att blogga... xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar