måndag 20 december 2010

Och Julen är farlig och Julen är här!

Aaah, nu har jag varit på intervjun med statistiktanten, handlade mest om rättsväsende och politik, men wth, jag kan vinna en laptop. xD

Nu de sista fyra lektionerna för iår, sedan är det bara julfest imorgon, sedan kan jag läsa muminböckerna igen! <3>

Ja, och Gustav Vasa och Hellstone är tillsammans nu! x) Ska väl söka upp henne och fråga lite mer... ^_^

Sååå skön helg... Lite ensam dock... Men det gör inget, för nu kommer julen "Julen är där! Och Julen är farlig och Julen är här!"

Hoppas jag inte säckar ihop fullständigt under lovet... O.O Jag menar... det är ju ett lov, och som bekant så tycker jag väldigt mycket om att sova, vilket kan bevisas genom att jag sov från 04.00 till 16.00 i lördags... =<>

Inte för att jag vill planera något i förväg, för då blir det aldrig av, men jag SKA åka skridskor med Tååfe! Hoppas någon annan rolig människa har lust att hänga med.

Nu ska jag läsa lite manga... ^^

2 kommentarer:

  1. Jag såg dig i tidningen för någon dag sen minsann, när du julpysslade ondskefullt med din familj!

    SvaraRadera