torsdag 2 december 2010

Kvällsbroderier

Har etablerat mig helt säkert hos papp och Lotta nu. Kalaset var mycket kortvarigt, men det är alltid trevligt att träffa släkten. ^^ Nu är jag och LiLLan lite småtrötta och att gå och lägga sig låter inte alltför dumt. Men först ska vi gå i badet. Vet ni, det underbara med lägenheter: man har obegränsad tillgång till varmvatten. =3 Tror inte jag och LiLLan någonsin fått uppleva det. xD

Imorgon bitti har jag svenska, vilket är förbannat tråkigt, menmenmen, det är bara en prepkurs och det är med 3F så speciellt tråkigt lär det ju inte bli. ^^

Nu blev Lion sur. xD För att han märkte att jag snodde datorn. =3

Jag är inne på min 8:e dagbok nu, det känns rätt trevligt. ^^ Och min handstil blir bara snyggare och snyggare för varje gång jag börjar på en ny dagbok. Vilket är ganska intressant. =D

Imorgon blir det en hel del rännande, planerande, failande, missförstånd o.s.v. om jag känner mig far rätt. Det enda han ska göra är att se till att vi har mat fredag, lördag och söndag och köra oss till Tärnebolstad imorgon och till Evas studentfest på lördag. Men det lär bli besvärligt ändå. x) Men jag ska fundera ut en plan nu ikväll som jag kan presentera för honom. ^^

Nu ska jag skriva dagbok och vila lite.

1 kommentar: