söndag 9 januari 2011

Amazing Gräs

Hopphopphopp!

Så var man tillbaka och snart är det dags igen! För skolan alltså. Ja, imorgon alltså... Skulle ta och kravla ur lovkoman och läsa igenom allt vi gick igenom förra halvan av perioden för att inte vara helt ute och slira då man sitter i skolbänken igen... ^^

Annars kan jag uppdatera er om att mitt jullov har varit ett av de bästa sedan jag bodde på Kökar så tack! Tack alla människor som deltagit i det! Nu tänker jag ladda upp en massa bilder i nästa inlägg som visar vad som hänt. =3

Annars kan jag ju informera er om att inatt har Tååfe sovit här med oss med pappiljotter i håret. Han ser söt ut idag... ^^ Stackarn... =P Nå, just nu läser han Fantomen och verkar helt nöjd med livet. ^^

Och ja, Minou löper. Som fan. Hon har pissat på vedlåren, på Daniels väska och... ja, på Tååfes hand. Då vi försökte sova... Den kåta kattfan... Hon jolmar och kvittrar och jamar så det står härliga till, men nu är alla katter ute i snön och blöter ner sig.

Idag är första gången sedan i november som jag sett gräs. Det kändes nice~

Mindre nice var alla fimpar som smält fram... -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar