lördag 22 januari 2011

Day Four: Seven things that cross your mind a lot.

Well, jag antar att jag har en hel del saker som flyger förbi i huvudet mellan varven. ^^

1. Läxor
2. Sex
3. Fiender
4. Vad folk tycker om mig
5. Vänner
6. Framtiden
7. Det förflutna

För att informera alla så hade jag en helt fucking awsome kväll hos Ajy med Ajy, Pirkka, FaQed, Miskus, Bror, LiLLan och Comm. Shrimp. Vi spelade Beatles Rock Band och såg på "Secret of NIHM". Sedan hade vi same-stund.

Det spårade ur.

Jag, LiLLan och Pirkka sov över och det var helt underbart idag. Jag och LiLLan vaknade sist och så fick vi våffelfrukost, solen sken in genom fönstren och Kutten spelade gitarr i bakgrunden. =) Ah, så fint det var.

Sedan kom mamm och Teddy och hämtade oss. Nu funderar jag på att koka lite kaffe, äta Fazers blå och kanske se en film eller något. ^^

Det är fint med vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar