onsdag 19 januari 2011

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now

1. Jag skulle ta en kula för dig, det vet du!

2. Jag finns alltid här för dig.

3. Förlåt för att jag är en dålig vän...

4. Jag älskar dig, pappa, vad folk än vill tro och vad folk än säger och vad du än känner!

5. Jag älskar dig, mamma, du har inte gjort mig något fel, du vet att jag accepterar allt med dig!

6. Ta hand om henne.

7. Du är en patetisk jävla mansgris.

8. Jag hoppas du blir frisk snart, för jag har så mycket jag vill göra med dig!

9. Hoppas du inser hur mycket du förstör för dig själv snart...

10. Jag har alltid älskat er, vad som än hänt, vad ni än sagt. Jag älskar er och tänker på er varje dag. Det finns bara en dag jag väntar på och som jag alltid kommer att vänta på: Den dagen då vi ser varandra i ögonen och säger förlåt öppet och ärligt till varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar