torsdag 20 januari 2011

Day Two: Nine things about yourself.

1. Jag har för jävligt dålig motorik!

2. Jag älskar Dress Up games, för att jag kan inspirera mig själv till att skapa nya karaktärer.

3. Jag är inte intresserad av att ha ett förhållande överhuvudtaget.

4. Jag är rökare, nästan beroende, ska alltså försöka lägga av.

5. Jag kan inte bli arg, bara irriterad, då jag blir arg är det bara då någon verkligen gjort fel utan någon vettig orsak.

6. Jag är alltför öppen av mig. Man behöver inte oroa sig för att fråga om något privat, med största säkerhet svarar jag brutalärligt med ett leende på läpparna.

7. Jag är inte bra på svenska i skolan.

8. Jag tycker egentligen om mattematik.

9. Jag är inte asocial, bara blyg, så jag undviker ingen för att jag inte vill ha med dem att göra, utan för att jag är osäker på om någon vill ha med mig.

Jajaja, det är bra det, men nu ska jag och Kapitalisten se till att få lite mat i magen. Mitt hår är fullt av flätor, det gillar jag. ^^
  
Idag efter skolan ska jag till Alandica och se på mammas genrep. Sedan ska jag hem och försöka komma igång med pluggandet. Suck...

Imorgon blir det en AWSUM kväll/natt hos Ajy! Vi ska spela Beatles Rock Band och prata bajs! =D Sviiiiinkul! ^w^

Nu ska jag dra iväg med Kapitalisten antar jag.

1 kommentar:

  1. Man märker inte hur beroende man är av något förrän man försöker sluta!

    Och det kommer sannerligen bli awesome imorgon! :D

    SvaraRadera