tisdag 25 januari 2011

Day Five: 6 things you wish you'd never done

Aaah, alltså, det är mest småsaker, men någon större sak finns väl också... -.Ò

1. Blev ihop med Snusmumriken

2. Blev ihop med M 

3. Åt ingen middag före första fyllan på Jägermeister

4. Andra fyllan

5. Slutade sjunga 

6. Slutade med gymnastiken när jag var liten

Så, det är väl 6 stycken saker jag verkligen ångrar att jag gjorde. ^^ Eller ja, vissa saker är väl inte att ångra... erfarenhet vet ni, men mitt liv kunde ha sett bättre ut om jag gjort annorlunda... =P

Annars måste jag informera alla om att mitt liv är på uppsving nu! =D Jag äter 36 mg Concerta och en tablett Fluoxetin varje dag och mår awsum! Jag kan fokusera på skolarbetet, jag får inte panik inför svårare uppgifter, jag lever i nuet och njuter av livet, jag kan organisera mina tankar, jag lägger märke till saker på ett helt annat sätt än förut, jag kan tänka i en rak linje utan att tankarna flyger åt ett helt annat håll... Ja, det är så jävla mycket + med att äta mediciner!

Dessutom har jag awsum hår! Har en massa små flätor i det som jag sedan tar ut och får värsta lejonmanen! Sedan flätar jag om håret och börjar om igen!! =D Så det är att ha awsum hår konstant! ^^

Idag är papp här och fixar mat. Jag lyssnar på Rammstein hela vägen från stan. ^^

Imorgon är det obligatorisk infotimme om karonkan. Och på fredag ska jag först studera matte med Fredrik en liten stund, sedan ska jag fika med Tååfe en snabbis, sedan måste jag hem och plugga så satan. Matteprovet är på måndag och det är svinigt svårt. Sedan måste jag mentalt förbereda mig för att skriva studentprovet i modersmål, textkompetensen på fredagen efter provperioden... -.-

Suck och stön!

Men medicinerna fungerar!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar