fredag 21 januari 2011

Day Three: Eight ways to win your heart.

Aaahw, FUCK! Det här går jag inte! Jag vet inte... =(

Nåja, måste man så måste man...

1. Var snygg så satan, med halvlångt hår

2. Var inte rädd för att vara öppen och ärlig med mig fysiskt och psykiskt, jag vill känna att jag är någon att lita på

3. Ha min högljudda, galna, rörliga humor, och se inte ner på mig då jag säger lite småkorkade saker

4. Be mig följa med dig och dina polare på något skoj ofta

5. Låt mig vara ifred på hemmaplan, när igelkotten vilar så är alla tysta och stör inte med tjafs

6. Ring mig inte, jag hatar att prata i telefon, messa något som jag inte behöver svara på om jag inte vill

7. Var inte överdrivet romantisk, var hellre en bra vän än en bra friare

8. Jag håller i tyglarna, jag gör lite som jag vill och vill inte ta ansvar för andra, så förvänta dig inte att jag ska följa dig överallt och ge mig inga skuldkänslor när jag hellre hänger med andra än med dig för tillfället

Sedan ska ingen förvänta sig att han skulle lyckas ändå. Jag tycker inte om förhållanden och kan inte tänka mig att vara ihop med någon.

Som tur är känner de flesta killar detsamma om mig! ^^

Är i skolan just nu och väntar på att klockan ska bli 14.00 då psykologin börjar. Jag ska till Ajy med en massa människor idag för att lira Beatles Rock Band och ha kul. Mina förväntningar är höga. ^^ Antar att vi sover där, jag och LiLLan. Har inga kläder att sova i, men vafan. Värre har man ju varit med om. =P

Provperioden närmar sig med stormsteg. Men Concerta fungerar bra, så jag har märkt att jag faktiskt kan koncentrera mig på lektionerna nu! =D


Dessutom sitter jag och flätar håret helt frenetiskt om dagarna. Det är rätt snyggt... LiLLan och Maja sa att jag borde skaffa dreads, men jag vet inte... Jag vill låta mitt hår växa i några år till... Mitt hår är ändå för kort för att dreads skulle se snyggt ut just nu. Så mina flätor får duga tillsvidare. ^w^ Jag har ju lila, vita och orangea dreads hemma, men jag tror inte att jag har kunskap nog för att sy fast dem. Dessutom skulle det SE HELT JÄVLA CP UT!!

Nåja, nu ska jag roa mig på nätet...

Fast jag egentligen borde arbeta på min textkompetens... ;___;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar