tisdag 11 januari 2011

Nedräkning!

Borde man lägga upp ett inlägg vid namn "2010"?

Äh, palla, har ju skrivit i bloggen nästan hela året iaf... -.Ó Bilder finns här och var, videofilmer och underbara historier också, så vad skulle jag behöva upprepa mig! Dessutom finns det knappt några bilder från i sommar så...

Göh, jag saknar sommaren så det skär i mig... VARFÖR finns vintern?! Ifs mår jag 100 ggr bättre än 2009 och 2010, men vafan, jag behöver väl inte börja älska vintern för det?! Mörker och kyla är inget för mig! Planer för sommaren har redan kommit upp på agendan, men om de blir av återstår att se. Säkert i någon mån men aldrig som jag tänkt mig... =P

20 minuter kvar till svenskan... Ska nog gå och sminka mig...

Ska skapa en nedräknare till sommarlovet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar