torsdag 21 januari 2010

Tååfes bild

Sitter hemma och dricker kaffe, längtar tills veckan är över, planerar att skriva ett tal till svenskan och kanske se på Antikrundan med mamm ikväll. Har inte så mycket att göra, men jag vill verkligen ta det lugnt just nu.

Tååfe! Det är snart läggdags!! 3 och en halv timme kvar, sedan ska du lägga dig! Det är för ditt eget bästa då jag kommer att klampa in imorgon och kräva att du kommer och öppnar dörren.

Jag tänkte teckna lite och så e-maila amf, de har inte fått mitt kontonummer än, så de kan inte överföra pengar, men snart... Snart så har jag pengar! Och jag tänkte att jag skulle leva på 20 i månaden och att resten skulle få gå till familjen, vad har jag för nytta av pengar egentligen? Jag äter mig fet på caféer. Nej, då får pengarna gå till hela familjens magar istället.

Nu ska jag skriva lite och sedan [då jag hör att Bolibompa slutar] så sätter jag mig i vardagsrummet och tecknar och pluggar lite.

[Här har du bilden Tååfe xD]

Ciou~

1 kommentar:

  1. jag lovar inget angående läggnings tiden xD och angående fotot vill jag helst ha din hjälp med det xD

    SvaraRadera