torsdag 28 januari 2010

Snart helg igen!

Snart helg igen, men det börjar bli dags att tänka på provperioden nu. Har bara två prov att "plugga" på då det tredje är en textkompetens, men det är tyska och engelska vi pratar om, så jag måste ta och sätta lite fart på. Dessutom ska jag hålla i uppvärmningen till basketen på måndag näst nästa vecka.

Huga...

Nå, nu har jag varit duktig och skrivit det förbannade talet som ska vara inlämnat imorgon... Och samma sak med engelska läsförståelsen. Det är klart iaf, sedan får pluggandet komma efterhand. Vi har ju sportlov efter den här provperioden... Känns inte klokt, det har ju gått hur fort som helst! Hoppeligen så hinner jag knappt blinka så står man där på trappan och går rakt ut i sommaren. Tååfe, Noémi, Sandra och Annika tar ju studenten vafan! Blir ju party party!

Men nu tänkte jag lyssna på musik medan jag försöker slappna av på spikmattan tillräckligt för att få någon sömn inatt. [Har haft svårt för att somna i flera veckor nu...]

Var till tandhygienisten idag. Hon sa att jag hade ett perfekt bett och att hon gått i samma klass som mamma. Så träffade jag vaktis i Sir Winston [engelska klassrummet] som höll på att rensa bort snö från insidan av fönstrena, som sa att han gått i samma klass som pappa.

Jag funderar på att kanske testa en videoblogg? Bara för att testa om min cam skulle fungera som sådan =>

Bleeh, jag vet inte om LiLLan skulle gå med på en videoblogg med mig, det gör hon nog inte >=3

Hon vill inte riktigt göra sådana saker med mig mera...

Nå, nu ska jag sova!

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar