söndag 17 januari 2010

Hitchhikers

Den senaste tiden har varit lite jobbig, men jag är ändå fast besluten att överleva den här våren!
Jag trodde förr det var vintern som var mitt problem, men nu har jag [tillsammans med mamm] kommit fram till att det är våren som är mitt problem.

Direkt efter att jullovet tog slut så märktes det att allting blev hundra ggr jobbigare. Jag har tre kurser som inte är så fruktansvärt jobbiga. Men så fort som ett problem eller något större arbete dyker upp så går jag in i väggen. Om och om igen.

Men jag hoppas att den här terminen går lika fort som den förra. Ena sekunden var det en vecka till provperioden, i nästa så var man halvvägs genom nästa period.

Hoppeligen så hinner jag göra något åt mitt dåliga vårhumör innan mars-april då det blir som värst.

I helgen var jag hos Tååfe tillsammans med LiLLan, Moíro och Mördarsnigeln. Vi såg på Mumintrollen [JAAAAAG erkänner mig skyldig] och så åkte vi pulka och... ja, roade oss med Birk, Tååfes galna hund.

Igår for vi hem och jag var på middag direkt efter tillsammans med Regnbågsführern, Amie, Nen, Noémi, Zandra och Amies lillebror. Sushi, deras katt, har blivit STOR! Större än hans brorsor Findus och Diego. Han låg mest på en säng och såg lite skeptiskt på oss.

Idag har jag MASSOR att göra, men jag har redan på en timme lyckats uträtta en hel del, så jag tog mig friheten att skriva lite här och kolla mina Internet-sidor.

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar