lördag 30 januari 2010

Robinson Karibien

Jag har haft en supermysig kväll hemma hos Moíro tillsammans med Arekku, Moíro, Jash och LiLLan! Vi gjorde... well, let's face it: nothing! Men det var så nice ändå!
Jash försökte fånga Arekku på bild då han jonglerade. Han skulle ha alla tre bollarna på rad i luften och göra tummen upp [Det tog ett bra tag xD]. Moíro var lite sjuk och småtrött tyvärr, men hon klarade av det och vi såg på lite YouTube klipp, som koreanska dansgrupper och konstiga animerade klipp.

Dock så skulle jag hem och se på Robinson Karibien med mamm och morföräldrarna. Linnea ringde och undrade om jag ville med på någon fest. Jag hade gärna åkt in till stan om det inte vore för att det skulle ha blivit för sent och att det skulle ha blivit lite tight med tid. Men hoppeligen så hade de kul även utan mitt givande sällskap [haha, not] och kanske nästa gång! =]

Rätt man vann Robinson Karibien iaf. Phew, tur att man på förhand visste att det där grisen/råttan Anders aldrig skulle klara av att komma till final... Annars hade jag mått illa av att se på, så nervös som jag skulle ha varit. Hans var rätt vinnare om det skulle stå mellan Jimmy, Anders, Sanna och han. Jag menar, alla som sett på Robinson nu på tv vet ju vilka falska och framförallt lata slashasar de är. Inte Sanna då, hon skulle också kunnat vara en bra Robinson. Men den där pakten de hade... Uhuh, Erin does not approve!

Nu ska jag snart ta mig tillbaka till vardagsrummet för att rensa ut de äldre och se på "1408". Asbra skräckfilm! Den är inte blodig och äcklig som moderna skräckisar, utan helt enkelt obehaglig och med ett enda ord förklarat läskig.

Men tack för en fin kväll! Och du, Arekku... Snälla, lägg inte upp alla hemska klipp med mig i på YouTube. Jag ser säkert för jävlig ut i de flesta...

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar