torsdag 21 januari 2010

ÖNÖDÖG ÖCH RÖSTLÖS!

Är i skolan efter en dubbeltimme tyska med molande mensvärk. Jag fick ett tjockt litet piller och sedan tänkte jag på annat istället... Buäh! Tyska är så långdraget om man mår dåligt eller är trött, vilket var så med mig i båda fallen.

Jag har möte med studiehandledaren kvart över 10, det lär inte ta så länge, sedan har jag hål fram till klockan... 14? Jo, 14 var det, och under den tiden tänker jag uppta Tååfes och Eifos lägenhet, sedan dubbeltimme engelska och sedan hem.

Undrar var jag äter mat... Jag har inga pengar, så jag kanske far till famma och faffa och tar en kopp kaffe och någon smörgås. Men jag tror att jag föredrar mitt eget sällskap just nu. Nå, vi får se!

Imorgon ska jag träffa Ewe, det var jättelängesedan och det verkar ha hänt en massa. Så jag måste checka upp henne lite.

Ok, en kvart kvar till mitt möte nu. Så jag tänkte ta en sväng på skolan och känna mig onödig och rastlös, så vi hörs =>

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar