måndag 18 januari 2010

21 Måndagar Till Sommarlovet

Åland är för litet... e.e

Just a statement! Det här är ju löjligt.

Nåja, man har vant sig lite vid det nu iaf, men jag blir lika chockad och ibland t.o.m. irriterad varje gång som folk jag känner från olika håll på något sätt är relaterade till varandra på helt andra vägar. Varför jag blir irriterad är bara då det oftast handlar om gammalt groll.

[Jag kommer att vara en bitter gammal surkärring när jag blir gammal, om inte Tååfe omvänder mig i medelåldern eller något sådant]

Idag har varit dimmigt och förvirrat och lite smålamt, men det kändes rätt bra också, för jag fick en 9:a för mitt föredrag om Frida Kahlo på engelskan och nu är den bördan borta. Dessutom kanske jag får komma bort lite i helgen, men det är inte säkert ännu, men jag längtar ändå dit.

Det finns så cuuhliga bilder på Tååfe som hans syskon tagit xD Jag är ledsen, men jag måste publicera ett par bilder. Sry, Tååfe, du får banka mig sanslös imorgon om du inte tycker om det!




Ahahaha! You can't escape me! >=D Ooooooohoho, ujujuj, he's everywhere ;]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar