onsdag 20 januari 2010

Onsdagskines

Det är inte kul att vakna med svullna ögon, ömma axlar och utan täcke med alla kläder på i vardagsrumssoffan... Jag ser helweird ut med svullna ögonlock. Rätt sminkning och så har ni en kines istället för en valon.

Jag skulle bara vila på soffan emedan papp gick ut, sedan somnade jag nästan genast, klockan var två på natten... Sedan vaknade jag klockan... 07.00? Av att papp skulle upp på jobb, sedan någon tid senare dök Skrållan upp och knäppte på TV:n med ett osäkert, men kaxigt: "Mamma säger att du ska komma upp nu..."

Jag kletade på mig lite mörkgrå ögonskugga för att inte se alltför weird ut iaf, sedan åt jag frukost med alla andra.

Vi fick skjuts till stan och eftersom jag var övertygad till hela min själ att jag började kvar i nio så var jag lite stressad. Men nu är jag här en timme i förväg, jag slutar halv fyra och längtar redan hem... Dessutom mår jag illa >.<

Hoppas hoppas hoppas att helgen blir bra, eller åtminstone avslappnande, för just nu behöver jag det...

Skit också...

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar