tisdag 26 januari 2010

PS katastrof framöver =D

Jag kände mig rätt elegant idag, eftersom jag har fått tillbaka mina stövlar och min långa kjol. Så jag hade min favorit-outfit på mig idag!

 


Pwetty, pwetty~

Jag stannade i stan till klockan 18, sedan for jag hem och åt middag. Kycklingfiléer med ris, mju~ Ikväll ska jag försöka få något slags utslag till mitt tal i svenskan som ska vara analyserat och inlämnat till på fredag. På måndag håller jag själva talet.

Moíro lät mig låna skivan med inställningarna för hennes PS program [=D] Så jag kommer kunna börja använda lite PS igen, det lär bli intressant att se vad jag ställer till med, har bara använt picnic.com [tryck på länken, det är värt det!] tillsvidare. Men där måste man ha Premium Membership som kostar för de coolare effekterna. Hellre lånar jag då Moís skiva och installerar det på min dator.

Så nu ska jag leka lite =D

Tack Moí <3>


Ciou~

1 kommentar: