söndag 31 januari 2010

Bloggar

Jag är i allmänhet inte så uppochner inför söta bloggare/vloggare o.s.v. Men nu har jag hittat två supersöta bloggare! Och ja, måhända jag anses vara fashioncore och inte förstå något om mode och kläder och sådant, så det enda som begränsar mina klädköp är min kropp och min budget. Jag är egentligen ganska klädintresserad och tycker om att sitta och titta på människorna på lusse och deras kläder, hur det kombinerar, nya modeller av tröjor och skor and so on.

I vilket fall!

Jag har hittat två supersöta bloggerskor!

Foki och BubzBeauty

Jag är inte så mycket för bloggar som sagt, jag läser mest de jag har en personlig relation till. Men jag tycker om de här =]

Jag själv är inte så intresserad av att utöka min blogg så mycket än, jag tror jag väntar tills jag kanske byter blogg till blogg.se. Men först tänker jag ha Nen att hjälpa mig med designen >=3 Sådant vänner får stå ut med! =D

Jag är inte lika bra i Photoshop som henne och har dessutom ingen bra kamera [och kanske mest vesäntligt så är jag asdålig på bloggdesign xD]

Men det kommer kanske till sommaren!

 


Ciou~

1 kommentar:

  1. Fokis blogg har jag läst sen i somras typ, hon är jättegullig :D

    SvaraRadera