måndag 30 augusti 2010

snOpPNoS!

Så var man sjuk igen. Men helgen har varit underbar. ^^ Lilla Minou kräver uppmärksamhet just nu så det är lite svårt att skriva. När hon tycker att datorn tar upp för mycket av min tid, lägger hon sin stora tass på min arm och stirrar stint på mig emedan hon spinner högt. Gulle... ^^

Ja, men Apatikerförbundet var awsum. Bakade sex chokladkakor på fredagen, men de blev fruktansvärt goda, och att de har fått stå i en burk sedan dess har bara gjort dem godare. Faktiskt!

Men ja, var hemma idag... Jag vaknade inatt av att hela min fucking kropp gjorde uppror mot mig, min arm var speciellt jobbig... Och så torrhostade jag i säkert en timme och fick blodsmak i munnen och halsen. =P

Mamm är också sjuk så hon hostar hon också och springer omkring i yllesockor och en halsduk virad runt halsen. =P

Nu ska jag se på film. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar