onsdag 25 augusti 2010

Apatikerförbundets Sommar Sammankomst, du är välkommen!

Voi voi voi, nog har skolan börjat alltid... Ända sedan i måndags har jag nu varit svinigt trött så fort jag kommit hem från skolan och i princip "sovit middag" på stora sängen. =P Sedan har ju att somna på kvällen varit en utmaning. ^^

Nu är jag dock i Tärnebolstad igen. Det börjar dessutom dra ihop sig till Apatikerförbundets Sommarkonferens. På lördag efter middagstid. Alla är välkomna. ^^ Vi ungdomar slår upp tält och håller oss varma med filtar, musik och trevligt sällskap, tänkte vi kunde tända en eld också och typ grilla. =3

Minou kryper in i en gammal chipspåse... -.Ò Tokkatta! =P Men det ser helfestligt ut. xD

Ja, men alltså, vill ni komma, ta med varma kläder, mat, frukost till dagen efter om ni vill sova över, och för säkerhetsskull ett tält om ni har. =) Madrasser är bra, för då blir det inte lika hårt att sova. Kameror är nice för då har vi något att flina åt på Facebook och bdb i framtiden. ^.^

Imorgon ska jag stanna på stan på kvällen och umgås med Eifos. =3 Vi ses så sällan nuförtiden. =P

Nåja, nu ska jag återgå till mina läxor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar