torsdag 12 augusti 2010

Picture of Innocence

Nu närmar sig skolan och vardagen igen. Inte mig emot, borde ta itu med mitt liv. Men efter förra årets och detta års pärser och sorger så behövde jag den här sommaren lite för mig själv, att ta det lugnt och ladda upp batterierna. Men snart är jag tillbaka. =)

På söndag tänkte jag, Ajy och Tååfe fara in till stan, sova där och på måndag då Ajy och Comm. Shrimp börjar lusse tänkte vi hänga på dig och sedan hänga på stan. Det tar ganska kort tid, högst en och en halv timme, sedan släpps de iväg igen. ^^

Ja, ett problem man måste ta itu med är ju det där med flytten till Norra Esplanadgatan... Eftersom studiestödet inte kommer att komma förrän i november så måste vi fundera ut hur vi gör. Dessutom är det en hel del med arrangemanget i allmänhet som måste tänkas över. Som hyreskontrakt, hur mycket kostnader vi talar om och hur mycket studiestöd och bostadsbidrag vi ska få. Men det ordnar sig nog. =)

Tååfe har kommit hem nu och verkar [som tur är] inte ärrad för livet, men det vet man ju inte ännu. Jag träffar honom iaf på söndag senast så vi kan ju tala över det då.

Jag drömde om honom inatt. Bl.a... Mina drömmar är så konstiga... Jag drömde att jag gick omkring med renhorn på huvudet för att jag ville vara cool. Lusseeleverna var och såg på någon minneskyrka eller något sådant där någon låg begravd. Tååfe hängde på och sedan hamnade vi i gräl med någon och så körde jag ner personen med en cykel... -.Ó Sedan drömde jag att vi alla var på Kökar skolas fotbollsplan och gjorde något. Papp var frustrerad för att han inte fick tag i verktyg att sysselsätta sig med medan han väntade på att vi skulle bli klara.... han försökte slå in fönstrena till slöjdsalen... -.Ò Sedan var katterna där också av någon orsak, de skenade omkring och jag och LiLLan var oroliga för dem.

Ja, det var mycket mer. Med dinousaurier, stugor, hångel med oväntade personer o.s.v. =P Tänk om mitt liv var lika intressant som mina drömmar...

Nåja, nu ska jag se på "Midsomer Murder, Picture of Innocence". ^^



1 kommentar:

  1. Udda dröm. O.o Snyggt med renhorn! ;)

    Och helt underbart foto. :)

    SvaraRadera