lördag 28 augusti 2010

"Borta bra, men hos Eri bäst! ~ Daniel

Ja, jag älskar det där citatet. xD Det stämmer fan bra jue! Alla älskar att vara hos mig och dricka kaffe/te, baka, flumma, sitta i trädgårdsgungan, se på filmer, göra läxor, äta, gosa med katterna, o.s.v. True Words.

Idag fyller min mamma 40 år och vi firar med Apatikerförbundet och en massa kakor. Kom över vid 19-tiden, ta med egen mat och frukost till imorgon om ni vill sova över och isf tält och sovsäck och varma kläder. =P Det lär bli kallt. ^^

Men min mamma är bäst, inte för att hon är min mamma, utan för att hon helt enkelt är en sådan underbar, mångsidig och förstående människa. Alla mina vänner vet vad jag pratar om. Det är hennes förtjänst att Daniels citat fungerar. För det är tack vare henne som huset är öppet för alla våra vänner och bekanta. Det är därför vårt hus nästan alltid är fullt av liv och rörelse och så levande jämfört med alla andra hus jag varit i.

Så idag ska jag tacka henne genom att helt enkelt vara en snäll dotter som hon brukar vilja ha, även fast jag inte kommer städa mitt rum som hon tjatat på mig om i flera dagar. =P Nåja, jag har bakat sex kladdkakor och dammsugit, det borde räcka för att kompensera. ^^

Några andra saker.

LiLLan är vacker. Det vet vi alla, den som säger det vill bara göra henne illa för att hon är ärlig.



Tååfe är snäll. Det vet ni också. Säger ni något annat är ni bara helt enkelt inskränkta idioter som inte kan erkänna era egna fel.



Det var det, nu ska vi ha roligt, ni haters kan ju stå i skuggan och ruttna bort, för jag vill inte se era trynen i NÄRHETEN av mina vänner. Ni skadar dem bara. SÅ HÅLL ER BORTA!

3 kommentarer:

  1. Åh gulle, gulle du... min finaste födispresent! Älskar dej och dina syskon och era fina vänner. Kraaam, mam

    SvaraRadera
  2. åååååh jag önskar man kunde skicka dunkande och röda hjärtan... Men detta är det enda som finns mojsansikte <3

    SvaraRadera