torsdag 19 augusti 2010

I like pie...

Jaa, här sitter man, nyser, hostar snörvlar harklarstapplarhasarkviderliderhatarsover...

Usch.... det är inte kul att vara sjuk...

Katterna är helt vansinniga och springer omkring som tättingar...-.Ó Meeen man är väl van... ^^

Ledsen er som ville se mig i skolan idag... Hoppeligen är jag på g imorgon. Men jag vet inte, känner mig inte speciellt mycket "på bättringsvägen"... Jag tror jag borde äta lunch nu, finns bara nudlar, men det duger. Skulle vilja ha glass...

Aah, tur, nu verkar kissorna tycka att de kan löpa amok ute istället. ^^

Första skolveckan har hittills inte varit så vansinnig som jag trodde, förutom tyskan är det helt ok faktiskt, jag fattar faktiskt vad jag håller på med. Men det är min sista tyskakurs så det är bara att ta sig i kragen. Egentligen tycker man ju att jag borde följa med på utbytet till Tyskland i oktober, men näääääää... Jag är inte speciellt förtjust i att resa, och att dessutom missa en vecka här hemma efter min 18-årsdag...? Nä.

Mamm är till läkare, LiLLan är i skolan, Skrållan... ingen aning, kanske eftis eller hos en kompis, Lion är på datorn och papp lagar någonting av gamla lådor på Askudsvägen [Facebook].

Nu sitte Cherie och klapprar med tänderna i fönstret [flugor], så jag ska gå och skrämma upp den så att de kan leka med den istället för med mamms blommor... ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar