onsdag 4 augusti 2010

Listjävel

Du heter:
Ida Anni Maria Karlsson, men ska döpa om mig inom kort till Erin Ida Maria Gäddnäs ^^

Smeknamn:
Erin för det mesta nog, men Eri emellanåt också. ^^

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Jag sörjer inte ännu mer då jag är ledsen, då lyssnar jag på "Som om inget annat fanns" med Sarek och "Hang on" med Smashmouthes, jag menar... HAALLAAH~

Beroende av:
Har druckit kaffe sedan jag var fyra, sedan spindelharpan och glass =3

Vad tror folk om dig?
Att jag är en idiot tror jag ^^ Lite lullig, högljudd, weird, inte den skarpaste kniven i lådan, lite socialt handikappad.... =P Men detta är inget jag hört, utan bara vad jag tror att folk ser snett på ^^

Stämmer det?
Jees, I suppose... -.-

Vad får du oftast komplimanger för?
Bröst, ansikte, ögon antar jag =P Min öppenhet framför allt =P

Hur imponerar man på dig?
Genom att vara random, helfestlig och göra precis vad som faller en in och inte bry sig om ifall någon ser snett på dig. Eller så är du intelligent och trevlig, det duger xD

Brukar du skratta för dig själv?
Heh... inte lika mycket som mitt retard till syster, men joh... ^^'

Vad står det i ditt senast inkomna sms?:
"Awsome! Det blir middag, så ät inte före... Om du nu inte vill ha massa mat 8D" That's Nelly alright ^^

Var bor du?
Hos min mamma i Finström, men ska flytta till Norra Esplanadgatan i höst, om mina planer går som tänkt... ^^

Trivs du där?
Ja! Jag älskar det här huset!

Har du haft sex idag:
Nope

Hur svarar du i mobilen:
Haallå~?/Hallå?

Vem ringde du senast?:
Alane

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Privatsaker! >.<> 

Antal timmar sömn inatt:
Hm... runt 10 timmar tror jag ^^ 

Sov du ensam:
Jupp ^^ Jag lät inte katterna komma in igårkväll. =P Till deras stora besvikelse. 

Brukar du komma i tid:
Om jag inte glömt bort mig så är jag alltid i god tid, brukar säga att jag måste bege mig iväg på lektion när det är 20 minuter kvar... -.Ò 

Hur känner du dig nu: 
Trött och ont i magen... >.< 

Vanligaste färg på dina kläder: 
Gissa tre gånger... 

Vad tycker du om fötter:
Jag har faktiskt funderat över människofötter förr, jag kom fram till att de är extremt läbbiga att se på och att hålla balansen på dem är ganska otroligt... -.- 

Vad saknar du:
Kökar och barndomen och så den där tiden då allting var så mycket enklare och jag hade ork och lust att GÖRA saker... .___. 

Hade du en bra kväll igår:
Ohja, såg på "Midsomer Murder" med mamm med katterna krypandes och rultandes omkring i sängen och så såg jag på fler avsnitt på YouTube. ^^ 

Favorit dryck på morgonen:
Jag tycker inte om att dricka eller äta på morgonen, men en kopp kaffe efter klockan 09.00 går för sig. =) 

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Just nu runt 02.30 tiden, men när skolan är igång runt 00.00 ^^ 

Är du blyg?:
Som fan. 

Sysslar du med någon idrott:
Heh... nej, men jag är en jävel på att stretcha ändå =D 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: 
Nope, jag tror på förälskelse vid första ögonkastet. 

Skulle du, om du såg en helt random karl på gatan, tänka: "Han där vill jag ta hand om när han är magsjuk, betala räkningar tillsammans med, bråka om vägen upp till svärmor och svärfar med, leva i samspel med i en egentligen ganska enformig, men trygg vardag.". 
Njae, jag tänker något såhär: "Wow... Han vill jag att ska trycka upp mig mot en vägg någonstans och undra vad min pappa heter..." XD LoL, förlåt... 

Har du spytt offentligt:
Jees, I has, jag vet inte om någon såg det, men på sjukhusparkeringen runt 09.00 på morgonen? 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Testa om alla skrattar mer åt mina skämt, som de gör om min teori stämmer. Utforska lite tabuområden och klä mig så som jag vill att killar ska klä sig... ^^ 

Är du nöjd med ditt liv:
Emellanåt nog, jag är inte missnöjd med min omgivning, det är nog mig det är fel på. 

Är du bortskämd:
På kärlek ja... ^^ 

Vad gör du i morgon:
Far till Ajy och har kalas... =3 

Vad är det värsta du vet?: 
Ångest... 

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Jupp 

Vad är det finaste du fått:
Min familj... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar