fredag 6 augusti 2010

Ajy 16 år!

Åren har gått fort va? Nu är du i samma ålder som jag var då jag med skräckblandad förtjusning tog stegen in i en helt ny fas av mitt liv. 16 år.

Vi har känt varandra rätt länge, huh? Sedan musiklägret 2005, då jag spelade Gud Signe på order av lägerledarna [höh höh, undrar varför xD] Då vi snodde Jonatans keps och gömde den lite här och var. x) Och då vi sov i det där tältet, det var så det gick till va? Du och jag offrade oss tillsammans med Iris och Malva och några andra att sova i tält då det inte fanns rum för alla på lägret.

Vi har upplevt mycket sedan dess, på gott och ont. Ätit många chokladkakor, kokat både gott och blaskigt kaffe, legat på jumbotrampolinen och vilat, farit till Sverige, suttit fast på en färja och i en hiss, lekt pirater på Lilla Holmen, skämt ut oss inför turister, kommit på karaktärer, simmat, gråtit, skrattat, kramat och älskat och hatat livet.

Hur som helst var det egentligen bara en sak jag vill säga: Jag är så otroligt glad att du valde att sova i tältet. =)
















Ily Ajy!!!

2 kommentarer:

  1. jag är också glad över det :3 och jag älskar dig! <3
    tack för aaaaallt allt allt :D

    SvaraRadera