onsdag 18 augusti 2010

I'm coughing in the rain...

Jaa, här sitter man... Jag känner mig helt ärligt inte bra... Mina fötter steker i skorna, mina ögon kliar av linserna, min hals värker och bultar av förkylning och mitt huvud dunkar av samma orsak + överdos av filosofi diskussion om moral och etik...

Nåja, dubbeltimme hål, sedan dubbeltimme matte så kan jag slappna av och vänta på infotimmen. Jag får mitt busskort. Men jag måste ge det tillbaka när jag flyttar till stan. Well well well...

Tååfe ska dyka upp här runt halv tolv. Blir kul att se honom igen.

Egentligen skulle jag behöva springa ner till MB och köpa ett mattehäfte, men jag har inte lust att förvärra min förkylning genom att skena omkring i spöregn.

Idag är LiLLans sista sommarlovsdag, så imorgon är hon tillbaka i skolan om dagarna, iår som nia, vilket hon uppskattar. ^^

Ajy har full dag så vi hinner inte ses förrän efter halv fyra, kanske på bussen då. Comm. Shrimp och Jash har lär under min håltimme och hål under mina mattetimmar, så vi kan inte ses förrän till infotimmen.

Nu ska jag låta min hjärna slappna av lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar