torsdag 26 november 2009

Tiden går fort när man har ont i fötterna

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag, men jag skriver iaf, för jag känner ett starkt behov av det.

Mina fötter har plågat mig skoningslöst i sju dagar nu, och det verkar inte som om de tänker sluta! Jag håller seriöst på att bli vansinnig! Hoppeligen så drar det över så småningom åtminstone.

Ja, på lördag är det Lilla Jul. Tänk vad tiden går fort... Snart måste jag få arslet ur vaggan och börja planera mina julklappar. Det kan jag ju börja fundera på nu under helgen. Sedan är det provperiod på kommande och som andraårselev känner man redan i ryggraden när det börjar bli dags att plugga. Så jag ska börja läsa igenom historian och repetera tyskan.

Och ja, en sak till! Håll mig socialt aktiv i vinter och vår, va? Jag vill inte isolera mig som jag gjorde förra året... Det slutar illa! Så ni ska inte tro att när jag börjar dra mig tillbaka på heltid så betyder det att jag vill vara ifred, utan det betyder att jag gör det automatiskt för att jag är trött. Så snälla, hjälp mig att inte tappa min sociala förmåga! =)

Ciou~

2 kommentarer: