söndag 22 november 2009

Tack mobbo!

JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT EN SPIKMATTA! <33 Jag har velat ha en hur länge som helst nu. Det var min mobbos och hans flickväns födelsedagspresent till mig.

Har varit kattvakt på Norragatan hela helgen. Faktiskt ända sedan i torsdags. Tååfe for nämligen till Jakobstad för att läsa dikter. Eifos for till Sthlm för att hälsa på vänner och shoppaholic.

LiLLan gjorde mig sällskap och det var jättemysigt! Vi var uppe till jättesent från fredag till lördag och lördag till idag. Men det rör oss inte ryggen, för vi hade det världens myys!

Ett problem jag lidit av hela helgen är dock att mina fötter gör så ont att jag knappt kan gå... Jag tror det beror på mina skor. De är för platta och ofjädrade. Så nu har jag dragits med det sedan i torsdags, och det verkar inte vela gå över.

Men som sagt, på torsdagen var jag med Eifos, på fredagen kom LiLLan och vi såg på en massa reality shows och Midsomer Murders. Vi kom inte i säng förrän seeeent.

Dagen efter kom Moíro på besök över dagen. Vi gjorde i princip samma sak som på fredagen, med den skillnaden att jag plågade mig att följa med på en promenad till Sittkoffs och tillbaka för att köpa middag från Hesburger. Men under kvällen kom "What's Eating, Gilbert Grape" och "Four Weddings And a Funeral", så vi hade det bara bra.

Moíro åkte hem runt 23 tiden, sedan satt vi uppe och väntade tills Tååfe kom hem klockan 02.00 ungefär. Han var på ivrigt humör och vi stannade uppe till halv fem innan vi kom i säng. Men vi kom upp imorse och mamm kom och hämtade oss vid halv fyra.

Jupp, that was my weekend!

Ciou~

2 kommentarer:

  1. Svar: JOO, går jättebra :D
    Funderade på om man skulle julbaka lite på fredagen, och sen ha HP-kvällen på lördagen...

    SvaraRadera
  2. Svar: Joo, det går bra!! :D

    SvaraRadera