måndag 9 november 2009

Muskedunder, magiska under

Glöm inte bort att jag älskar dig! [Ja, jag talar med dig din luriga lilla kopplerska, Miss Tolka o.s.v. =D]. Jag är bara slö nuförtiden, det är mörkret och kylan som kommer åt mig. Det är inget du behöver oroa dig över. Jag är tyvärr en ganska slö person och behöver inte ständigt vara social, snarare tvärtom. Men som sagt, oroa dig inte.

Imorgon är en ny period och jag får låna LiLLans muskedunder *Eri goes hapiface*. Ikväll ska jag försöka somna i tid, för hela den här helgen har varit ett evigt snurrande till klockan 03.00 om inte mera för vissa andra... [xD] Nå, nu är jag i vilket fall faktiskt genuint trött och har inget emot att lägga mig på sängen, kanske läsa några gamla Fantomen Krönikor och sedan lyssna på "Hang On" med Smash Mouth.


LiLLans "Muskedunder"

1 kommentar: