tisdag 17 november 2009

Psycho Ingemar, min hjälte!

Weh! LiLLan gav mig en liten voodoo docka i födelsedagspresent. Jag har inte haft den med mig förrän idag, i ett band runt halsen.

Jag började 11.55 idag och skulle haft full dag till klockan 16.00 i princip. MEN! Min mattelärare blev sjuk! Så jag har bara haft två lektioner idag!!!

Soft. <3

Från och med nu kommer jag aldrig gå någonstans utan Ingemar! [Ja, jag har en ovana att döpa min ägodelar till konstiga saker]

I helgen far både Eifos och Tååfe bort, så jag tänkte att jag skulle ta hand om katterna. Ska snacka ihop mig med mamm först. Hoppeligen kan jag övertala LiLLan att vara med mig åtminstone från fredag till lördag, så jag slipper vara ensam. Men man kan inte hoppas för mycket.

Tååfe ska dessutom hjälpa mig med matten den här perioden [lär behövas] så hoppeligen klarar jag av den här kursen trots att den här sortens matte är JUST... DEN jag HATAR!

Men nu ska jag njuta av friheten med att slappa lite på skolan och så far jag väl ändå hem 16.05. Inte hade jag tänkt börja stressa till 15.05 bussen [om det ens går en sådan] när klockan redan är fem i.

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar