tisdag 24 november 2009

Erin

Jag hittade den perfekta bilden av Erin från min bok! Eller, rättare sagt, jag skapade henne. På Roiworld.

Men det här är alltså den bild jag vill skapa Erin efter.


Ok, det råkar vara mitt tidsfördriv att skapa outfits på Roiworld [=<] Det är ett bra tidfördriv.

Det börjar bli dags för provperiod skulle jag våga påstå. Men det betyder också att det snart är JULLOV! Vilket jag gladeligen tar emot. Men sedan är det vårterminen som i allmänhet är längre än höstterminen. Mjohodå!

Men jag har tänkt kolla in "Love Actually" innan jag lägger mig på min spikmatta ett tag och sedan tar itu med läxorna medan jag och LiLLan ser en jävligt bra film!

Ciou~

2 kommentarer:

  1. Svar: Joo, jag hörde det :/ Nästa gång du är inne på msn får du skrika åt mig att jag ska ge dig mitt nummer, haha XD
    Det är alltid lika roligt att pynta inför julen :D dessutom verkar det som om vi måste köpa lite nytt... ännu roligare >:D Sa faktiskt något sånt om Ninja jag med häromdagen, jisses vad hon skulle hata mig efteråt om jag tvingade en sån på henne... XD

    SvaraRadera
  2. Love actually är underbar! <3

    Svar: Alice är den lilla mörkhåriga, Edwards syster. ^^ Hon som kan se in i framtiden.

    SvaraRadera