måndag 16 november 2009

I denna ljuva knegartid...

Känns som om jag gör något fel hela tiden... Jag vet inte vad jag ska säga ibland, du gör mig nervös eftersom minsta lilla sak kan sätta allt i gungning. Varför måste jag göra fel? Det kanske inte alltid är mitt fel, men det känns som det. Det gör det verkligen...

Annars har dagen varit... ja, slö.

Förutom att jag och Tååfe tog varsitt hål i örat på Wikströms! Nu har jag tre i ena örat och två i det andra och Tååfe har sitt första. Fascinerande vad enkelt det är... Önskar att piercings var lika lätt.

Jag hoppas att ni alla klarar er någorlunda genom vintermörkret. Själv knegar jag på och hoppas på det bästa, men jag gick på en mina idag på min första mattelektion den här perioden. Den här kursen lär jag ta om en dag.

LiLLan är hemma från Pargas och Kulturkarnevalen! Vilket är skönt. Men ja, jag grämer mig över skolan istället för att glädjas åt vardagen.

Shit, kom tillbaka ljuva sommartid!

1 kommentar: