torsdag 12 november 2009

6 veckor kvar till jul

Vet ni hur jobbigt det är att varje gång någon i familjen klagar på att det kör i magen efter någon svårsmält, så kan ni vara HELT säkra på att jag har det tio gånger värre och ligger på soffan och hulkar för att det känns som om någon rör runt i magen på mig från klockan 23.00-04.00.

FETT... jobbigt...

Bara för att man inte har en gallblåsa så drabbas man så jävla hårt av allting som är liiiiite för svårt för även en normal person. Som en bulgurgryta med pumpafrön, paprika och chilimarinerade vitlöksklyftor.
Aj.

Nå, nu har jag varit hemma TVÅ dagar p.g.a. min icke-existerande gallblåsa, men NU jävlar!

Men perioden ser för jäääävlig ut... Jag vet inte, men engelska är slött, tyska är slött, historia är slött [men man måste vara aktiv] och matte ger mig huvudvärk. Well well well, snart är det jul iaf. Det är exakt 6 veckor kvar till julafton idag! Tänk vad tiden går fort.

Jag har ont i magen... Och har läxor...

*spy*

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar