söndag 1 november 2009

Släktkalas

















Var på släktkalas, min kusin Nea fyller 3 år.
Tiden går fort...

Well, ser man på... Testade skruvlockar dessutom. Rätt intressant, om jag får säga min mening. Kommer nog bli tvungen att ha dem imorgon i skolan, det går nog inte att platta håret ordentligt just nu, imorgon kanske, om inte provpluggandet tar kol på mig.

Finskan och matten har fått ångesten att komma tillbaka en aning. Det är mina värsta ämnen, så det är inte så konstigt, men det är jobbigt när jag har båda två i samma period.

Men sedan är det sista perioden för iår, innan julen och det sköna jullovet... Jag vet inte om jag vill dra ner Snusis hit under julstressen... men vi kanske inte har möjlighet att ses annars. Nåja, vi får se.

Sedan har redan ett halvt skolår gått. Helt jävla otroligt egentligen, att tiden kan gå... så... fort!

Ikväll har jag pluggat matte och finska [så gott jag kunnat =<]. Men ikväll ska jag, mamm och LiLLan se på "Djävulen bär Prada" och äta Turkisk Yogurt med valnötter och lönnsirap [Yummie!] Stressen får ta överhand senare helt enkelt.

Ciou~

4 kommentarer:

  1. Åh vilka söta lockar! Väldigt Gothloli.

    Stressa inte över skolan så mycket. Blir du godkänd så är det väl okej? ^^

    (Angående Alvas hår - provade hon att lägga i en silvertoning och använda silverschampo? :3 Det är så man får det vitt!)

    SvaraRadera
  2. Tack =>

    Mjo, men jag har en sådan ofrivillig prestationsångest -.Ò' Jag försöker, men det känns så dåligt om man skiter i pluggandet =P Och i matte och finska kan jag plugga hur myckt som helst utan att få mer än en femma-sexa, så vad händer om jag INTE pluggar? ^^''

    [Nåjåh, hon använde nog silverschampo ett tag, men sedan orkade hon inte mer så... ^^]

    SvaraRadera
  3. Ååh, så söta foton! ^^ *älska skruvlockar*

    Jaa, streeeeess!! Men snaaaart är provperioden över. ;) Har panikpluggat samhälla hela kvällen. ^^'

    SvaraRadera
  4. I know the feeling O.O Hoppeligen så är vi vid liv på lördag då jag firar min 17-års fest! =D

    SvaraRadera