lördag 26 juni 2010

Trött jag ääääär och sova viiiiiiill

Idag vaknade man ju i tid, inte... -.O Har varit en lite lullig midsommardag. Maja dök upp här igårkväll och hon och LiLLan lyckades utan ansträngning hålla mig uppe till klockan 03.00, sedan var det stopp och jag gick och försökte sova. ^^ Men de satt uppe till klockan 07.00 tror jag. xD

Har varit en solig varm dag, mitt enda mål mat har varit en mastig middag med gris och potatis och en massa aioli. ^.^

Jag, mamm, LiLLan och Maja sitter uppe i soffan och ser på SATC-filmen då någon helt plötsligt öppnar dörren. Mamm ropar: "Hallå", men får inget svar. Så vi ser lite konstigt på varandra. Så hör vi någon hålla på med jackorna och någon ropar igen: "Hallå" fortfarande utan respond. Så hör vi någon gå in i köket och klirra med glas, då blir mamm alldeles nipprig och säger åt mig att gå ner och titta. Och jag blir föga förvånad då det är Ajy som står och dricker vatten för att hon är rosslig i halsen efter att ha cyklat hit. xD Det var en fin historia för framtiden. =P

Ikväll ska vi nog se på en film, de två andra är inte speciellt trötta, medan jag försöker inbilla mig att jag är trött och vill sova. För om det är något jag är trött på så är det att vakna klockan 14.00 och må illa och hinna äta någon ordentlig mat alls... -.Ó Nåja, ska försöka komma i säng snart. Klockan är ju runt 23.30 så...

Men först ska jag rulla runt på nätet lite. ^^

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar