lördag 12 juni 2010

Återupptaget!

Jupp, Erin går tillbaka till blogspot då hon blev så övetmåttligt förtjust i deras nya mallar. Den här sommarlayouten är perfekt för mig! Sedan byter jag väl till hösten... ^^ MEN DETTA GILLAS!!

Hoppeligen bråkar inte blogspot så mycket med mig i fortsättningen som när jag försökte överföra den där videon som totalvägrade. Nåja, Internet är inte perfekt. ^^ It's manmade.

Om ni följer mig på nätet så vet ni att jag tillbringade tre dagar på två stugor de första helt fria sommarlovsdagarna. Jag har simmat och bastat och dansat på verandan. Jag försökte t.o.m. sola, men det var tråkigt, så jag gör det någon dag då det inte blåser alls och jag kan läsa en god bok ute på trappen här hemma.

Inatt var jag och LiLLan uppe till klockan fyra. xD LiLLan var nog uppe någon timme till... =P Vi såg på "The Blair Witch Project" och "El Orfanato", idag har vi bara tagit det lugnt och rullar runt på nätet eftersom vi inte kunnat göra det på tre dagar. Men nu tänker vi nog se på ännu en skräckfilm.

Bara för att inleda min återupptagna aktivitet på blogspot.com så laddar jag upp en bild på mitt nya hår. xD

1 kommentar: