onsdag 16 juni 2010

Ack högaste himmel

Erin har varit till BUP idag och hon ska fortsätta äta medicin i sommar så att hon har laddat upp inför den långa elaka vintern som fuckar up hennes hormoner.

En fin solig dag, hann t.o.m. ligga lite på trappan före vi for till stan och gav hyn på min rygg lite solterapi. Ska fortsätta med det imorgon om solen vill visa sig.

LiLLan for till Malax idag, hon kommer väl hem inom några dagar. Tills dess får jag roa mig på egna sätt, som att fara till Lemböte och hälsa på papp och hans tydligen ganska snälla konfirmander. Han är van vid lite vildare typer, men det här gänget verkar vara ganska lugnt. Vilket jag tycker om, vill ju inte hamna mitt upp i värsta soppan av fjortisar... =P

Mamm är och köper matt och dryck och kvällen kommer väl gå som igår, mamm ser på fottis och jag spelar spindelharpan och ser på rysare. xD Men jag trivs med det. Sedan var det väl något prat om att vi skulle till Godby Biblioteket, men vi får se om jag prkar, vet inte om de har något i min smak där.

Mobilen är fortfarande borta! Så vill ni något, hör av er va nätet, annars får ni helt enkelt inte tag på mig. =P

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar