tisdag 15 juni 2010

Skräckrally

Tjaba!

Hela kvällen har gått åt att se på skräckfilmer. Jag har sett "The Village", "The Excorsist" och nu "Stay Alive". Bra filmer, speciellt den första och sista, de är faktiskt bra, men "The Village" gjorde mig faktiskt lite besviken. Ni som sett den förstår, ni som inte sett: ha inga förväntningar. ^^

Mamm ser på fotboll och LiLLan sitter på stationära datorn.

Btw så ska Kent tydligen splittras... =S Whoa, det kommer gå ett ramaskri genom svenska musikvärlden, dessutom vet jag hur mycket Kent betyder för många, så jag lider väl med er, men själv har jag aldrig funnit charmen i musiken, ibland visste jag inte om det var svenska eller engelska de sjöng på... ^^ Ok, blasfemia, förlåt jag ska inte trampa på folks fötter. De var ett stort band, är ännu ett tag, så jag respekterar dem för det.

Voi voi, hoppeligen blir det sol imorgon...

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar