tisdag 15 juni 2010

Juniväder suger

Varför måste det regna så mycket i juni? Det är ju jobbigt med bajsväder... =( Jag skulle ju vilja låta solen bleka mitt hår lite... -.Ò

Nåja, allt i sinom tid.

Jag gick och lade mig klockan tio igår, vilket chockade mig lite med tanke på att jag gått och lagt mig först efter tolv nästan hela lovet hittills... =P Något konstigt var det iaf. Drömde om lusse. xD Jag och Tååfe blev förföljda. =P Det var roligt för stalkern fick på käften, sedan blev jag stressad för att jag visste att jag drömde och inte hade någon aning om vad vi gått igenom på genvetenskapen [ja, jag har mardrömmar om skolan...]. Well, det var konstigt.

Vi planerar att skaffa en pudel vi! =D Det blir nice~ En tik högst antagligen, svart. Och så ska vi ha två kattor. Det blir sweet! Har saknat husdjur sedan min Rasse sprang bort den idiotfrassen... =/

Nu ska jag nog säga till Perander att vi inte kan ta hennes katter iaf... =/ För de är båda frassar och vi ville inte ha frassar.


Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar