onsdag 16 juni 2010

Spökhistorier i världsklass

Mjovars. Tillbringade kvällen ute i solen och läste "Conan, barbaren" "The Ring"-mangan, "Spent" och "Spökhistorier i världsklass". Men jag vågar nog påstå att världsklassen inte når upp till mina förväntningar efter att jag sett på skräckfilmer tre kvällar i streck och läst miljonatls skräckhistorier genom mina dagar. Men de duger väl, de är lite annorlunda, lite snällare, nästan lite gulliga, för de slutar på ett eller annat sätt rätt bra. =3

Nåja, Ajy har fått en laptop som heter Boromir, det ger mig en viss press att döpa min dator till något epic också, men vafan, det kommer bara upp så konstiga namn i mitt huvud... -.O Som vanligt... Det får jag ta itu med imorgon, om jag hinner, för min mor tänker tvinga mig att städa, vilket nog är det värsta jag vet... näst efter provpluggning och textkompetenser.

Men Ajy kommer över imorgon också och jag tänkte att om jag hinner röja undan på rummet så kan vi sola hela eftermiddagen, om solen vill visa sig och det inte blåser för mycket. Men nu ska jag nog se på ännu en rysare, sedan läsa ut "Spökhistorier i värdlsklass" och sedan sova.

Ciou~

1 kommentar: