fredag 18 juni 2010

Cosa Nostras Sommarlovsblogg

Har varit med Ajy och mamm hela gårdagen. Mamm ville egentligen få upp mig till klockan 10, men nope, jag låg och drog mig med huvudvärk till 12 tiden innan jag behövde gå på toa. xD Sedan ville mamm möblera om i anderstugan så jag fick bära runt på bord och soffor... =P Men slutligen fick jag tid över att lägga mig utomhus och läsa "Phonephucker" i lugn och ro. ^^ Men p.g.a. växlande molnighet fick jag mer bromsbett än solbränna. Så när Ajy kom cyklande med Boromir i en gammal Fjällräven väska så var det ganska befriande att få gå in igen.

Vi satt i köket och Ajy var hungrig mestadels. =P Sedan såg vi på "The Prestige" och jag sörjde lite. Aargh.

Framåt kvällen placerade vi oss på ovanvåningen och såg på "Princess & The Frog" med Skrållan och mamm. Svenskdubbat så jag dog lite... Men jag överlevde. =D Sedan såg mamm på fottis medan jag och Ajy kollade på nätet på allt från fraktaler, bloggar, klättrande fiskar till Savannah katter och söta YouTube-klipp.

Sedan somnade Skrållan och mamm gick ner på sin laptop. Sedan blev Ajy hungrig så mamm stekte ägg och fixade korv åt oss klockan 1 på natten! =D Sedan var vi lite trötta och gick och lade oss.

Nu heter min laptop Faramir också.

Och så checka in min, Ajys, mamms och [möjligtvis] LiLLans sommarlovsblogg:

Cosa Nostras Sommarlovsblogg!

3 kommentarer: