måndag 3 maj 2010

Vi sa att vi skulle sluta skriva om varandra på nätet, eller hur?

Meeen nähe, tydligen så kan du inte låta bli att ranta om dina "ex-friends".

Well, inte mitt problem egentligen, blir bara så sur då det var då JAG började ranta tillbaka som folk blev sura, men när du fortsätter så bryr sig ingen.

Det är väl så det är bara. Men det är inte speciellt sportsmannamässigt.

Tillbaka i skolan efter en trevlig helg [med mindre trevliga moment och överraskningar inblandade]. Igår t.ex. så var jag på picknick med Jash, Ajy, LiLLan och Commander Shrimp. =3 Vi rullade omring i gräset och det var rätt roligt faktiskt. Ajys katt var konstigt asocial. e.e

Har matte nu strax igen. =P Ska kanske börja smita. xD


Ciou~

1 kommentar:

  1. Svar: Har ju redan sommarlov, så är inte direkt sommaren jag längtar efter. xD Har bara en hemsk vecka. :( Vill ha fredag eftermiddag NU, så att det jobbiga skulle vara över och jag får åka hem.

    SvaraRadera