söndag 9 maj 2010

Stegring

Har haft världens slappaste dag. Trots att de var morsdag så var jag alltför trött för att orka upp före min mor imorse. Det var för att jag, hon och LiLLan var uppe till tre-fyra igårnatt och såg på film... ^^' Så när jag vaknade imorse kändes det som om jag hade en 20 kilos vikt över nacken, skuldrorna och huvudet. Det gick inte att resa sig upp!

Creepy...

Well, i allmänhet har dagen gått åt till värdelöst slappande. Jag har inte haft ork att göra något och nu ikväll förstår jag det lite bättre då jag mätte feber och hade stegring, så det är antagligen det som spökat idag. Men jag ska nog till skolan imorgon. Jag ska ändå till stan för att fara till farbror doktorn och ta blodprover för att se om man har borelia.

Om det inte vore för att såret ser värre ut på bild än i verkligheten så skulle jag ladda upp en bild... Men ni får nöja er med att veta att det är som ett sår med ett blåmärke runt, i en liten ring.

"Blåmärke?". Jupp, det är inte en röd ring på mig tydligen, utan något som ser mera ut som ett blåmärke, men det är inte ömt och jag har ingen aning om hur jag fått det, därför antar jag att det är borelia.

Men jag tar inte ut något i förskott! Vi får se imorgon.

Jag känner mig alldeles kallsvettig... En kopp te och "Porco Rosso" skulle nog sitta fint ikväll... Så jag fixar lite kvällsmysigt åt mig själv nu. Så ser vi hur jag mår senare ikväll. =)



Ciou~

2 kommentarer:

  1. Svar: HAHAHAHAHA, ja ska försöka att tänka på de i framtiden xD (Y)

    SvaraRadera