tisdag 11 maj 2010

Desperation

Försöker desperat ladda upp videoklippet från i fredags med mig, Tååfe, Ajy och C. Shrimp. Men den här j*vla sidan verkar ha fått något cp-fel så videon laddar i en evighet utan att dyka upp och det spelar ingen roll hur länge man väntar... -.- Vilket suger lite balle...

Imorgon är det bara en lektion sedan blir det nog en heldag/kväll med Ajy och LiLLan hemma hos Ajy. ^.^ Vi ses väl antagligen först på stan och så köper vi väl något att ha till vår filmkväll, sedan far vi till Pålsböle... =3

Ikväll så njuter jag av allt som har fallit av mitt bröst. Alla misstankar, alla prestationskrav, alla ovädersmoln, all paranoia [nå, nästan iaf], alla tunga framtidsutsikter o.s.v. Ska inte tänka på det för mycket för då kommer de tillbaka... xD

JUÖVLA VIDEO ATT INTE FUNGERA!!! D= När man äntligen filmat något som är VÄRT [iaf för mig] att sätta upp, så VÄGRAR blogger att fungera... -.- Ska nog byta till blogg.se... Nene!!! Kan du hjälpa mig att styla den och kanske förstå mig på sidan... e.e

Ciou~

1 kommentar:

  1. hurr durr vi har redan köpt le godsaker! :D eller ja.. chips och ostbollar dårå.

    du kan skicka videon till mig på msn tycker jag, så jag får se den :3

    SvaraRadera