tisdag 4 maj 2010

Paranoia

Jag har nog PMS, för jag har varit helt paranoid sedan igår. Lättstött, arg, irriterad, ledsen, asocial...

ABWEBWEABWEBWE! D=

Ok, nu ska jag smita ut på stan och köpa energi dricka och sedan sätta mig ner och räkna matte. =3 Det är ganska kul även fast jag inte förstår ett piss. =D

Imorgon tänkte jag dra med mig Tååfe hem till oss, även om han vill det eller inte!! Vi ska hämta LiLLan från GHS, gå på promenad, prata och umgås som vanligt... =3 Har inte fått umgås med Tååfe ordentligt sedan han kom hem.

DET SUGER TÅÅFE!! KOM TILL STAN OCH UMGÅS MED MIG SOM VANLIGT IGEN!! D= Man blir ju ledsen då du bara sitter ute i Eckerö förutom då du har biologi, och då hinner vi ändå knappt ses... Det suger, Tååfe! Det suger! Jag vill inte att du glider ifrån mig!

Sigh, paranoia...

Nu ska jag ha energidricka!

Ciou~

3 kommentarer:

  1. Vad handlar mattekursen om som du går just nu? :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Minns då jag gick geometri-kursen. Tänkte att ooh, det här ska nog bli lätt! Äntligen något som inte är så abstrakt! Jag var riktigt värdelös... Men tyckte ändå kursen var riktigt kul. :)

    SvaraRadera
  3. meh mah mih möh vill också hälsa på.

    SvaraRadera