tisdag 4 maj 2010

Paranoia II

Nej! Nu räcker det! Den här paranoian går mig åt huvudet!! Det blir inte bättre av att jag vet precis hur den startade... Jag måste få något annat än skolarbete och privatsaker att tänka på, för annars klättrar jag snart på väggarna! Men jag är så asocial och trött och deppig och orkeslös... Jag vill bara ligga på rummet eller sitta vid datorn, eller se på en film. Jag vill inte ens umgås med min familj för mycket. Och ändå känner jag mig ensam...?

Nej, jag fungerar inte som jag ska då jag har PMS... Hoppas den går över fort nu, för tre dagar är tre dagar för mycket att vara alldeles uppochner.

Hälsningar från bottenskiktet av mänskligheten! Hoppas att ni mår bra och får en god fortsättning på veckan! Vi får se om jag bloggar nåmer ikväll, imorgon, övermorgon eller så. Jag kommer fortsätta gnälla tills PMS:en är över.

En kram och en famn att ligga i skulle sitta bra...

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar