måndag 10 maj 2010

Bojkottar MSN

Usch för MSN... Jag pallar inte stället! D= Det blir bara konstiga missförstånd, övertolkningar och magknip... -.- Jag tror att jag ska lägga av helt med skiten... =P Vill ni mig något, skicka länkar eller berätta något så messa, skicka PM eller vad som helst, men be mig inte logga in på MSN... O.O

Skulle vilja läsa "Zelda", se på "Coraline" och sedan komma igång med pluggandet så småningom, men jag är inte riktigt på humör. Lågtryck och idiotiska infall har inte en bra inverkan på mig. Förstås, det finns ju idiotiska infall och idiotiska infall, men om jag tycker att något är ett idiotiskt infall så är det helt enkelt bara dumt och skadar mig själv mer än någon annan. Skämmer ut mig för den delen också...

Jävla apskit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar